מארזי לידה – מה היולדת רוצה באמת?

השבועות האחרונים לפני הלידה מעבר להתרגשות שרק הולכת ועולה, מתחילים גם ההכנות לקראת הלידה, הכנת תיק ללידה, הכנת ציוד ראשוני לתינוק, עריסה, שמיכות, ביגוד ועוד אינספור הכנות. נראה שכולם עוסקים בהכנה לתינוק או לתינוקת שעשויים לבוא. והרגע הגדול מגיע, הרגע שחיכינו לו תשעה חודשיים שלמים. אין ספק שכיף לקבל מתנות להולדת הבן או הבת אבל שאלנו את עצמנו מארזי לידה – מה באמת רוצה היולדת? איזה מארז לידה יגרום לה לחייך ואכן יעזור לה עם התינוק בחודשים הראשונים אחרי הלידה? מארז לידה הם התשובה האידיאלית.

 

רגע הלידה הוא רגע מרגש, אבל לא תמיד מספרים ליולדת על החודשים אחרי הלידה. אילו מוצרים נזדקק להם והם חובה שיהיו לנו בבית, האם צריך שידה או אפשר להסתדר בלי? מה יגרום לאם להרגיש שרואים גם אותה ולא רק את האוצר הקטן שהצטרף למשפחה. מארזי לידה הם הזדמנות לא רק להעניק לתינוק מתנות אלא גם להעניק לאם את התחושה שגם היא מקבלת פינוקים ויחס. אספנו לכם רעיונות למארזי לידה שמאפשרים להעניק גם לאם.

פינוקי גוף ואמבטיה

קרמים הם מתנה תמיד שכיף לקל, קרם גוף, קרם פנים, שמן גוף. שמפו ריחני ועוד. ניתן להוסיף למארז קרם גוף לאם וקרם לתינוק או לתינוקת. קרמים טבעיים המותאמים ליולדת במיוחד אם היא מניקה. הפינוק על העור של הקרם יעשה פלאים לתחושת האם. ניתן לקנות מארז לידה שכולל קרם אוחד או מארז הכולל גם קצף אמבטיה שיעניק לאם זמן מנוחה ורוגע לעצמה.

מוצרים בריאותיים

אחד הנושאים שלא מדברים עליו הוא הקושי של האם לחזור לעצמה, לא פעם הכאבים, ההורמונים שעדין משתוללים, העור היבש, מקשים על האם. סדרת טיפוח תסייע לאם לטפל גם בעצמה. בקבוקון מים חמים, קרם הזנה לפנים יסייעו לאם בתחושה הכללית וחזה אל עצמה.

קוסמטיקה טבעית

קוסמטיקה אורגנית טבעית, כבר קיימת אלפי שנים. הפקת שמנים שמשן זית ושמן שומשום המכילים סגולות. ישנם תיעודים כבר בתנ”ך על שימוש בשמנים למשיכה על הגוף והשיער. במרוצת השנים הפכו המשחות והקרמים לשימוש של נחלת הכלל, וכיום ניתן להנות משלל של קרמים ומשחות הכוללים שמנים צמחיים ותמציות ארומטיות באיכות מעולה.

מתנה לאמא

פינוקים לתינוק

 

נשים רבות היו שמחות לקבל מארז לידה שכולל מתנות עבור הרך הנולד, שמיכה מפנקת, מגבת רכה ונעימה, חיתול טטרה, מוצרים להחתלה ועוד. הרי, בסופו של דבר, האם מטפלת בתינוק ורוצה את הפינוק של התינוק. מארז לידה יכול לשלב בבין פינוק לתינוק לפינוק לאם. תוכלו לבחור מארז לידה כולל סט פינוקים לאם או סט משולב, בהתאם להעדפה של היולדת ושלכם מתוך הכרות עם היולדת. מה יעזור להם להרגיש להפנק את עצמה ויסייע לה לחזור אל עצמה לאחר הלידה.

המתנה האידיאלית היא פשוט לשלב בין הפינוקים, ולהכין מארז לידה שיכלול הכל מהכל. אפשר להוסיף מוצרים לאם עם מוצרים לתינוק או להוסיף למארז לידה שוקולד או כל רעיון שישמח אותה.

מחפשים רעיונות נוספים? חושבים על מארזי לידה מקוריים ורוצים לקבל השראה נוספת? היכנסו עכשיו לחנות של HAPPYMOMS  ובחרו את המתנה המושלמת.

השארת תגובה