משלוח מתנות ליולדת בית חולים מעייני הישועה, בני ברק

בית החולים מעייני הישועה ממקום במרכזה של העיר בני ברק וככזה משרת בעיקר את האוכלוסייה הדתית והחרדית. למרות זאת, נשים רבות שכורעות ללדת מגיעות אליו בשל קרבה גאוגרפית למקום המגורים שלהן או בשל הרצון להיות קרובות לרופאים מומחים שעובדים שם. בשל ביקוש זה קל למצוא כיום משלוח מתנות ליולדת בית חולים מעייני הישועה וכך להביע מרחוק את ההשתתפות בשמחתה של היולדת בהצטרפותו של תינוק חדש למשפחה.

בחירת משלוח לבית חולים היא נושא שמעסיק אנשים רבים לאחר הולדתו של תינוק, שכן מצד אחד הם רוצים לשמח ולהפתיע אך גם לא רוצים להפריע או להטריח. הזמנת משלוח של מתנה ליולדת עצמה או של , מתנה לרך הנולד היא האפשרות המתאימה ביותר, שכן בית החולים ממוקם באזור מגורים צפוף ולא בהכרח נוח להגיע אליו באמצע היום, לחפש חנייה או לדייק ולהגיע בזמן שעות הביקור. בית חולים יולדות בבני ברק גם מקפיד על שהיית גברים ונשים ולכן מי שעלול לחוש שלא בנוח יבחר לשלוח מתנה לתינוק שנולד.

איך בוחרים מתנות לידה מעוצבות?

עולם האפשרויות של משלוח מתנה לבית החולים הוא עשיר ומגוון. מה שהכי נפוץ כיום הוא פריטים שעשויים לשמש את בני המשפחה עם גדילתו והתפתחותו של התינוק החדש - שמיכה, משחקים, תכשירי טיפול וטיפוח בגוף הקטן או כמובן מתנה ליולדת עצמה - בגדים נוחים, תכשירי טיפוח עבורה, חלוק רחצה או שמיכה נעימה. כיום קל לבחור מתנה להולדת הבן - שתהיה מאופיינת בצבעי התכלת או הכחול או מתנה להולדת בת - בצבעי הפסטל וגווני הוורוד.

גם מתנה להולדת תאומים אפשר להזמין ולשלוח לבית חולים בלב בני ברק וכך כאמור לא להפריע ליולדת ולתינוקות הרכים ולאפשר להם את המנוחה הדרושה להם לאחר הלידה. מתנה לאמא עשויה להתקבל בהתרגשות גדולה, שכן האישה בעצמה עברה טראומה לא קטנה והיא מחפשת כל פינוק כדי להקל על חוסר הנוחות שהיא חשה. מי ששואל איפה נמצא בית החולים יכול פשוט להזמין משלוח שיגיע עד למחלקה וכך לא יהיה חייב להגיע בעצמו.