החורף קר ולנו תמיד נדמה שהם לא מספיק לבושים, לא משנה אם הם בני 12 או בני חודש. חשוב לנו שיהיה להם חם ונעים. השאלה היא אם שכבות של בגדים הם שיחממו את הילד. למרבה המזל החורף הישראלי הוא קצר ויחסית קר אל יחד עם זאת חשוב להיערך לחורף. אספנו לכם המלצות ביגוד לתינוק שנולד בחורף

כל מה שצריך לדעת על איך מלבישים תינוק שנולד בחורף

לקראת לידת חורף חשוב להיערך בהתאם. חשוב להכין כמות הביגוד וכלי המיטה הדרושים לקראת הלידה יש לקחת בחשבון שבחורף יש יותר שכבות וגם קשה יותר לייבש כביסה ולכן מומלץ להיערך מבעוד מועד עם כמות מספיקה של ביגוד ושמיכות. אם אתם נמצאים עדיין בשלב ההתארגנות, או מי מיקיריכם בשלב זה ואתם מחפשים רעיונות למתנה הנה רשימה של מארז לידה הכולל שמיכה מפנקת המתאימה לחורף ופריטים נוספים שימצאו שימושיים לעונה זו.

יש לקחת בחשבון שתינוקות מושפעים יותר מהקור, המערכת החיסונית שלהם עדין חלשה וגם אין להם דרך לספר לנו שקר להם, אלא רק באמצעות בכי. אמנם אין זה חורף אירופאי אבל חשוב להקפיד על חום גופם.

שמירה על חום גופו של התינוק היא חיונית בחודשים הראשונים מאחר שהוא עלול  לאבד חום גוף במהירות. לוודא שהתינוק לבוש ושהחדר מחומם  הלבשת תינוק בחורף מבוססת בעיקר על שכבות, תינוק בבית אפשר להסתפק בפחות שכבות אם הבית מחומם מספיק.

בלילה הטמפרטורות יורדות ומצד שני תינוק שישן לא זז הרבה לכם חשוב להלביש בעוד שכבה ומצד שני לא להעמיס עודף שכבות. ישנם בגדי כגון פליז ששומרים על חום הגוף.

עם זאת צריך חימום יתר, לכן חשוב לכסות תינוק בחורף ולהקפיד שלא לחסום לו את נתיבי האוויר, או לחמם את הסביבה יתר על המידה. כסו את התינוק בשמיכה נעימה שלא כבדה מדי חשוב להניח עד לגובה החזה ולא מעל. מומלץ לחמם את החדר אבל לא יותר מדי.

הלבשת התינוק חיונית אך חשוב להקפיד על מתן מרחב תנועה. בנוסף, התנאים משתנים במהירות. בחוץ קר, וכשנמצאים בבית או ברכב חם. הקפידו להלביש ולהפשיט בהתאם לטמפרטורה בה אתם נמצאים.

רשימת קניות בגדים ללידת חורף

המלצות הלבוש שלנו עבור תינוק שנולד בחורף כוללות הקפדה על בגד עם רגליות וגרבים, והלבשה של בגד גוף מלא הכולל רגליות המספקות לגוף הגנה מלאה. אביזרים נלווים כמו כובעים וגרבים בעת יציאה החוצה. וכמובן מבחר רחב דיו של פריטים שונים שיאפשר שמירה על שגרת שכבות באופן שיבטיח נגישות, גם מבחינת אוברולים והם מבחינת  מכנסיים וחולצות וגם מבחינת חלק עליון, בין אם זה מעיל ובין אם זו חרמונית.

השארת תגובה