שטיח עגול לחדר ילדים

שטיחים לחדרי תינוקות וילדים הם אחד מפריטי האקססוריז החיוניים והפונקציונליים ביותר והם יכולים לשמש את הילד/ה החל מיום לידתם ועד הגיעם לגיל 3-4 ויותר. שטיחים אלו מגיעים בגדלים שונים וניתן לרכוש אותם בהתאם למידות החדר ובהתאם להיקף השטח אותו תרצו לחפות בשטיח מרופד ובטיחותי.

שטיח עגול לחדר הילדים

מה חשוב לדעת על שטיחים לחדרי ילדים?

שטיחים לחדרי ילדים חייבים להיות מותאמים לגיל הילד/ה, כאשר בחדרי תינוקות בהם התינוק עתיד לזחול על הרצפה ובהמשך לעשות את צעדיו הראשוניים, חייב לרכוש שטיח בטיחותי המשלב בין משטח נעים ורך למגע בצידו העליון של השטיח לבין משטח ייעודי למניעת החלקה בצידו השני. ברוב המקרים, מומלץ לרכוש בשטיחים העשויים 100% כותנה ולוודא שהשטיח אותו אתם רוכשים עומד בכל דרישות התקן של מכון התקנים הישראלי.

את גודל השטיח מומלץ לרכוש בהתאם לגודל המשטח אותו תרצו לחפות באמצעות השטיח ובהתאם לגיל הילד/ה. לתינוקות בגילאי 0 עד שנה מומלץ לרכוש שטיח פעילות עגול בגודל של עד 100 ס”מ וזאת על מנת לאפשר לתינוקכם להכיר את גופו באמצעות גלגול על גבי השטיח ובהמשך הדרך לזחול על גביו ולפתח את מיומנויות הזחילה. לילדים בגילאי שנה עד 3 מומלץ לרכוש שטיח מרובע, מלבני או עגול במידות של 150/200 ס”מ.

חשוב לרכוש שטיחים לחדר ילדים בעלי יכולת ניקוי גבוהות. ברוב המקרים, את שטיחי הפעילות לתינוקות ניתן לכבס במכונות כביסה. את השטיחים הגדולים יותר לא תוכלו אומנם לכבס אך חשוב שתבדקו שהם ניתנים לניקוי מהיר ונוח באמצעות מטליות ניקוי לחות ו/או באמצעות שואבי אבק.

שטיחים מעוצבים לחדרי תינוקות וילדים

על מנת להפוך את השטיח לחלק בלתי נפרד מחלל חדרי הילדים, אנו ממליצים לכם לרכוש שטיח מעוצב המתאפיין במראה ניטראלי לעיצוב הכללי של חדר הילדים וזאת על מנת ליהנות משטיח איכותי אותו תוכלו למקם גם במקרים בהם אתם משנים את מראה העיצוב הכללי של החדר לאורך השנים.

HAPPY MOMS – שטיחים מעוצבים לחדרי תינוקות וילדים

אצלנו ב-HAPPY MOMS, מתנות לידה מעוצבות, תוכלו למצוא היצע מרשים, איכותי ומעוצב של שטיחים לחדרי תינוקות וילדים. השטיחים המיוצרים ומשווקים על ידינו הינם שטיחים המיוצרים מ-100% כותנה והם ניתנים לניקוי או כביסה. שטיחים אלו מגיעים בגדלים שונים והם כוללים בין היתר גם שטיחים סרוגים בעבודת יד בקוטר של 100/100 ס”מ. שטיחי האיכות שלנו לחדרי תינוקות וילדים עומדים בכל דרישות התקן של מכון התקנים הישראלי והם יכולים ללוות אתכם לאורך זמן.

ראה גם: אקססוריז לחדרי הילדים

מאמר מומלץ: מתנה מקורית לתינוק שנולד