קוסמטיקה אורגנית בישראל

מהי קוסמטיקה אורגנית ומהם היתרונות הנלווים לשימוש תכוף וקבוע במוצרי קוסמטיקה טבעיים? על כך ועוד בשורות שלפניכן.

ענף תכשירי הקוסמטיקה מסווג לשני סוגי תכשירים עיקריים, האחד, תכשירים הכוללים בתוכם רכיבים כימיקלים, והשני, תכשירים המיועדים לצורכי טיפול והזנה ללא כימיקלים. כל אותם תכשירים הנכללים בסיווג השני הינם תכשירים קוסמטיים המיוצרים מ-100% רכיבים טבעיים והם כוללים בתוכם מגוון רחב של מוצרים טבעיים המיועדים למטרות שמירה על עור הגוף והפנים כאחד. תכשיר קוסמטי טבעי מיועד בין היתר לבעלות עור רגיש העלול להגיב לכל רכיב כימי המוטמע בתכשירים שאינם אורגניים ו/או לכאלו מביניכן המתמודדות עם בעיות שונות הקשורות לסוג עורן.

bosem קוסמטיקה אורגנית טבעית

תכשירי קוסמטיקה אורגנית – מה הם כוללים?

תכשירי קוסמטיקה המיוצרים באמצעות חומרי גלם טבעיים בלבד כוללים מגוון רחב של מוצרים המיועדים לצרכי טיפול בעיות העור ולצרכי שמירה על העור. בין יתר סוגי התכשירים הטבעיים העומדים לרשותכן כיום תוכלו למצוא: קרם עיניים טבעי, מסכה לפנים המיוצרת מחומרים טבעיים בלבד, קרם לילה או יום המיועד למטרות טיפולי פנים טבעיים, שמן גוף, קרמים טבעיים לכפות הידיים והרגליים ואפילו בושם טבעי המיוצר מרכיבים טבעיים בלבד ללא אף רכיב כימי.

maseca to the hair

למי הם מיועדים תכשירי קוסמטיקה אורגנית?

תכשירי קוסמטיקה אורגנית מיועדים בין היתר לנשים וגברים בעלי עור רגיש העלולים לסבול מגירויים בעור בעת השימוש בתכשירים קוסמטיים שאינם 100% טבעיים. השימוש בתכשירים אלו מיועד בעיקר לנשים המצויות לאחר לידה וזאת לנוכח רגישותו של העור לאחר תקופת ההיריון והלידה. כמו כן, השימוש בתכשירי הקוסמטיקה האורגנית מיועד לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין ליהנות מכלל היתרונות הנלווים לשימוש במוצרים אלו, לרבות יתרונות כגון:

  • תכשירים קוסמטיים שאינם מכילים מים- ברוב התכשירים הקוסמטיים שאינם אורגניים (100% רכיבים טבעיים) המרכיב העיקרי הינו מים. רכיב זה מוסף לתכשיר על מנת לייצר נפח בכמות והוא איננו תורם בשום היבט לעור הגוף או הפנים. כפועל יוצא מכך, קרמים אורגניים אשר אינם מכילים מים נספחים בצורה יעילה וטובה בעור.
  • תכשיר טבעי ללא חומרים העלולים להזיק לאדם ולסביבה- תעשיית הקוסמטיקה האורגנית בארץ ובעולם מקפידה על אי-שימוש בחומרים המיוצרים באמצעות תעשיות מזיקות לגוף האדם והסביבה, לרבות השימוש בתוצרי נפט העלולים לפתח אלרגיה בעורם של בעלי העור הרגיש, שומן המופק מבעלי חיים, אלכוהול באחוזים כאלו ואחרים, חומרים משמרים המיועדים להעניק למוצרי הקוסמטיקה שאינם אורגניים זמן מדף ארוך יותר וכדומה. כפועל יוצא מכך, השימוש בתכשירי קוסמטיקה אורגנית מסייעים לכן לא רק להזין את גופכם בחומרי הזנה טבעיים ועשירים אלא גם מהווה את תרומתכם האישית לשמירה על הסביבה הטבעית של כולנו.

יחד עם זאת, בכל רכישת מוצרי קוסמטיקה אורגנית חשוב לוודא את מכלול הרכיבים הפעילים בתכשיר ולוודא שהתכשיר נבדק ואושר על ידי משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי.

ראה גם: מוצרי קוסמטיקה טבעיים | מתנה ליולדת בת