מתנה מקורית לתינוק שנולד

מחפשים אחר מתנה מקורית לתינוק שנולד? רוצים להבטיח לעצמכם מתנה מקורית אשר תשמח את האם היולדת? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים לרכישת מתנה לתינוק.

מתנות מקוריות לתינוק שזה עתה נולד הן הגדרה כללית למגוון רחב של מוצרים המיועדים לשלבים הראשוניים בחייו של הרך הנולד, בין אם מדובר במוצרי טקסטיל ובין אם מדובר בפריטי דקורציה לחדרי תינוקות. כיצד תוכלו לבחור את המתנה המושלמת לתינוק?

3 טיפים ועצות לבחור מתנה מקורית לתינוק שנולד:

תקן של מכון התקנים הישראלי

כל מוצר אותו אתם עתידים לרכוש לתינוק שנולד חייב לעמוד בכל דרישות התקן של מכון התקנים הישראלי ולכן בחירת מתנות לתינוק שנולד מחייבת אתכם לבדוק האם מוצר המתנה אותו אתם רוכשים נבדק ואושר על ידי מכון התקנים.

שימושיות – בייבי

כולנו רוצים להיות מקוריים וייחודיים במתנה אותה אנו מעניקים לתינוק אך יחד עם זאת חשוב שהמתנה אותה רוכשים תהיה בעלת ערך מוסף לתינוק ולכן מומלץ לבדוק את שימושיות המתנה לאורך זמן. חשוב לזכור- מתנות מיוחדות לתינוקות יכולות להיות גם מקוריות ומיוחדות מצד אחד וגם שימושיות מצד שני.

עיצוב המותאם למין היילוד

מתנות מקוריות לתינוק המשלבות חבילות מתנה המגיעות בצבעים וסגנונות עיצוב שונים המותאמים למין היילוד. מתנות לתינוק הן בדרך כלל מתנות בגוון כחול, אפור ותכלת ואילו מתנות לתינוקת הן בדרך כלל מתנות בגוון ורוד, לבן וצהוב. מלבד גוון המוצר מומלץ לבדוק את עיצוב המוצר עצמו ולבחון האם ההדפסים השונים המופיעים על גבי המוצר מותאמים לבן או לבת.

סוגי מתנות מקוריות לתינוק/ת

בין יתר סוגי המתנות השימושיות והמקוריות ביותר לתינוק/ת שזה עתה נולד/ה, תוכלו למצוא: מוצרי טקסטיל כגון: סדין בעיצובים שונים למיטת התינוק, סט גרביים וכובע מחמם לתינוק, שקי שינה מחממים לתינוק בעיצובים שונים ומקוריים, שמיכת פעילות בעיצובים מקוריים, מנורות לילה מעוצבות לחדרי תינוקות, סלי אחסון להצבת מוצרי תינוקות (טיטולים, משחת החתלה, מגבונים וכדומה) ומוצרים נוספים המגיעים בהדפסים מקוריים ועיצובים מדליקים במיוחד.

מתנה מקורית לתינוק שנולד

מתנות לידה מעוצבות – HappyMoms

אצלנו ב- HappyMoms תוכלו למצוא היצע מרשים ואיכותי של מתנות לידה מעוצבות. מתנות אלו כוללות בין היתר מתנות ליולדת לצד מוצרי טקסטיל איכותיים לתינוק/ת ומוצרי אקססוריז שונים המיועדים לחדרי תינוקות שזה עתה נולדו.

המתנות המקוריות והמעוצבות של המוצרים שלנו מתאפיינות בעיצובים מקוריים ומדליקים במיוחד והם מיוצרים מחומרי גלם איכותיים. כל מתנות הלידה המעוצבות שלנו נבדקו ואושרו על ידי מכון התקנים הישראלי והם מותאמים לעורם הרך של התינוקות.  את קולקציית המתנות המקוריות שלנו לתינוקות תוכלו למצוא בין דפי האתר ובעת הרכישה תוכלו לרכוש גם שירות מתנות לילדות משלוחים בכל הארץ, לרבות, משלוחי מתנה לכל המרכזים הרפואיים בהם פועלות מחלקות לידה ברחבי הארץ. לצפייה בכל המתנות המקוריות והמעוצבות עם מחיר מבצע משתלם במיוחד לתינוק וליולדת לחצו כאן

ראה גם: מתנה ליולדת בת