משלוח מתנה ליולדת

לידה של תינוק חדש היא רגע מרגש מאד שיש לו מגיעה וקשר להרבה מאד אנשים. בני המשפחה (משפחה קרובה או רחוקה כאחד), חברים או מכרים, שכנים ועמיתים לעבודה. לידתו של תינוק רך היא הזדמנות מצוינת לרכוש מתנה חביבה, אם עבור היולדת עצמה או עבור התינוק שנולד. מה קונים? זו שאלה שהתשובות לה רבות מספור. למזלם של כל אלה שמעוניינים לקנות מתנות – אפשר כיום בקלות להזמין משלוח מתנה ליולדת מכל מקום בארץ או אפילו מחוץ לארץ וכך לא לפספס את העיתוי של הלידה ולשלוח מתנות ליולדת בדיוק בזמן.משטח החתלה כוכבים תכלת

בעלי מקצוע רבים מציעים שלל מתנות אשר מתאימות בדיוק לאישה שילדה או לתינוק שנולד. יתרה מכך – הם בעצמם כבר מקושרים עם חברת משלוחים, שכן במקרים של משלוחי מתנה ליולדת אי אפשר להסתמך על שירותי דואר, שכן חשוב מאד שהמתנה תגיע מהר ככל האפשר, אפילו תוך מספר שעות מרגע ההזמנה. במידה ומדובר באזור גאוגרפי קרוב למקום מגוריו של מי שמכין את המתנה עצמה – ייתכן והוא אפילו יבצע משלוח זר פרחים כמתנה ליולדת בעצמו על מנת לחסוך זמן יקר ולוודא שהמתנה מגיע ליעדה במהירות האפשרית.

מתנה ליולדת – מה נכון לקנות?

כיום יש כאמור מגוון עצום של פריטים או מתנות שמתאימים בתור מתנות ליולדות או לתינוקות שזה עתה נולדו או אפילו כ- מתנה לאמא. להלן רק כמה רעיונות מתוך הקשת הרחבה המוצעת כיום במסירה פיזית או עם משלוח מתנה ליולדת:

מארזים של מוצרי טקסטיל שכל תינוק צריך

כלי מיטה, חיתולים מבד או פלנל, כפפות או כובעים זעירים. אלה יכולים להיות תפורים בהזמנה אישית או כאלה המיוצרים על ידי חברה מוכרת ומובילה.

משלוחי מזון עבור היולדת

מכיוון שהימים הראשונים שלאחר הלידה עלולים להיות מאתגרים יותר – לפחות עול הבישול והכנת האוכל יורד מכתפיה של היולדת ומסופק עבורה מזון מסוגים שונים.

מתנות ליולדת עצמה

גופה של האישה עבר שינויים רבים וצפויים לו עוד לא מעט כאלה. לעיתים עליה להתחדש בבגדים חדשים או עם מוצרי טיפוח וקוסמטיקה שיקלו על תופעות הלוואי של ההיריון והלידה.

מארז מתנה לאמא עם פינוק משולב לפנים

צעצועים או משחקים

מתנות שמתאימות בעיקר לתינוק שנולד או במקרים רבים לאחים הגדולים יותר שלו.

shoko vanil - חבילה ליולדת

אביזרים נלווים להתנהלות עם תינוק

שמיכה או מזרן לעגלה, צעצועים שמיועדים לשימוש בעגלה או במיטה, שמיכת פעילות גדולה לגינה, שק שינה או קופסאות אחסון רכות.

כאשר מקדישים את המחשבה הדרושה לבחירה נכונה של המתנה

אין ספק שהיא תתקבל בשמחה רבה והערכה עצומה. כיום מקובל להתייעץ עם היולדת או עם מי מבני המשפחה שלה על מנת לוודא שאכן בוחרים מתנה שהיא רוצה, צריכה או תשמח לקבל. כאשר בוחרים במשלוח של מתנה איכותית וטובה – היא עשויה להחזיק מעמד במשך זמן רב מאד, אפילו כמה שנים ולאחר שהתינוק גדל לשמש את התינוקות במשפחה שייוולדו אחריו.