בשנים האחרונות חלה התפתחות משמעותית מבחינה טכנולוגית ותעשייתית בתחום הקוסמטיקה. מדובר בענף רחב ממדים מושקע הון רב, ידע וייצור בהיקף רחב המשרת את כל סוגי האוכלוסייה ברחבי העולם. ההשקעה הגדולה כיום היא במוצרי קוסמטיקה טבעיים וזאת נוכח המודעות לחשיבות שבשמירה על הגוף נקי מחומרים כימיים העלולים ליצור אפקט שלילי ולעתים אף מסוכן. תחום הקוסמטיקה הטבעית הולך ומתרחב בקצב מהיר נוכח הידע המדעי והנגישות לחומרים טבעיים בעלי סגולות מרפא. ההבנה כי מוצרים טבעיים הם ידידותיים למשתמש ומיוצרים בתהליכים השומרים על איכות הסביבה, תורמת רבות לפופולריות ולביקוש של מוצרי .קוסמטיקה טבעיים. לכל ידוע על יתרונות מוצרי קוסמטיקה טבעיים

קוסמטיקה טבעית

סודות הקוסמטיקה הטבעית  – היסטוריה עתיקת יומין

מוצרי קוסמטיקה טבעית אינם המצאה חדשה, נהפוך הוא, טרם המהפכה הטכנולוגית והתעשייתית, בימי קדם, נהוג היה לרקוח מוצרי טיפוח ותרופות מצמחים המצויים באופן טבעי בסביבה. המילה קוסמטיקה מקורה בתקופת האימפריה הרומית ולקוחה מהמילה קוסמטיקה אשר תיארה את העובדים שתפקידם היה לרחוץ ולבשם נשים וגברים. משחר ההיסטוריה, האדם הקדמון למד לייצר מזון וכלים ממשאבים טבעיים וכן השימוש בצמחים למאכל ולמרפא היה נפוץ כבר אז דוגמת הפקת שמנים ריחניים להסוואת ריח הגוף.

מוצרי טיפול טבעיים בעידן המודרני – מודעות בריאותית

בעידן המודרני, קוסמטיקה אורגנית, מוצרי טיפוח טבעיים העשויים מצמחים משמשת אותנו במגוון של תחומים: הרפואי, הקוסמטי, לטיפוח ולשמירה על מראה עור צעיר. מוצרי קוסמטיקה טבעיים מומלצים הינם בעלי תכונות לשמירה על העור ולהגנה עליו מפני נזקים וכן משחיקה הנובעת מהכיל. שכבות העור שומרות על שיווי משקל פיזיולוגי בגוף ומסננות חומרים מזיקים מהסביבה. מוצרי קוסמטיקה טבעית כוללים מכלול של כלים וטיפולים התורמים למראה העור והגוף, השיער והציפורניים. שימוש בחומרים טבעיים במקום בכימיקלים מונע גירויים בעור והיווצרות נזקים לטווח הארוך כתוצאה מהתייבשות העור. קוסמטיקה טבעית אורגנית מבוססת על חומרים מהטבע המהווים תחליף בריאותי לחומרים כימיים שמקורם בתעשיות הנפט. קוסמטיקה אורגנית בישראל שמה דגש על מוצרים המכילים מינרלים, וויטמינים, תמציות ארומטיות וחומרים טבעיים בעלי סגולות מרפא.

חומצות שומן חיוניות – שיקום והזנה של העור

מוצרי קוסמטיקה מומלצים מיוצרים משמנים צמחיים המופקים בתהליכי כבישה קרה של ירקות, פירות, זרעים, פרחים ועוד. תהליכי המיצוי הטבעיים מאפשרים שמירה על חומצות השומן החיוניות לאדם כגון חומצה לינולאית ולינולנית. השמנים הינם בעלי תכונות של הזנה ושיקום תאי העור לשיפור מראהו, לטיפוחו ולהזנתו. אצלנו באתר Happy Moms תוכלו ליהנות משפע של מוצרי קוסמטיקה טבעיים עבור מתנה ליולדת וכן ללמוד ולרכוש ידע חיוני בתחום בבלוג קוסמטיקה איכותי ועשיר בידע שימושי. מוצרי טיפוח טבעיים לפנים הם מתנה מושלמת לך או לחברה ואתן מוזמנות להתרשם משפע מוצרים בריאותיים באתר חנות למוצרי קוסמטיקה מבית Happy Moms. לצד מוצרי איכות תוכלו לקבל מידע אודות טיפולים מומלצים כגון מתיחת פנים טבעית ברחובות ועוד מגוון של אפשרויות להקניית מראה צעיר, מטופח, רענן ובעיקר בריא.