איך לבחור מתנה ליולדת הטרייה?

אין ספק כי אחד הדברים המרגשים ביותר שעוברים על משפחה ישראלית הוא כאשר האישה בהיריון. כאשר ילד נולד זהו אירוע בלתי נשכח, חד פעמי ומדהים שאין דבר המשתווה לו. השמחה במשפחה שנולד לה ילד היא עצומה והיא בעלת משמעות אדירה לחיי המשפחה.

אם חברה שלכם יולדת או קרובת משפחה שלכם יולדת הרי שאתם בטח רוצים לשמוח בשמחתם ולהשתתף בחגיגה שלהם. הדרך הטובה ביותר להראות לזוג כמה אכפת לכם מהם היא ללא ספק לקנות להם מתנה מיוחדת אשר תעיד עד כמה אכפת לכם מהם. מאחורי בחירת המתנה רצוי שתהיה מחשבה על צורך שקיים לאם הטרייה, לאחר הריון האם זקוקה לכל עזרה שהיא תוכל לקבל. כאן המקום להזכיר כי מתנה ליולדת מעידה עד כמה מתנה אחת יכולה להביע אהבה, אכפתיות והתרגשות וזהו דבר מדהים וייחודי.

למי לקנות את המתנה?

ככל שעוברים שבועות הריון כך הולכת ומתחדדת השאלה למי לקנות את המתנה. מחד אפשר לקנות מתנה לרך הנולד וזאת עקב העובדה כי סביר להניח שהזוג זקוק לכל עזרה שאפשר לקבל מכיוון שחסר לו ציוד רב בטח אם מדובר על תינוק ראשון. מנגד אי אפשר להתעלם מכך שהלידה היא קשה ביותר לאישה וגם שבועות הריון שעוברים אינם קלים כלל וכלל ולכן יתכן ונרצה לקנות את המתנה דווקא לה.

לבסוף יש כאלו הרוצים לקנות דווקא את המתנה גם לאב וגם לאם בכדי לתת להם הפסקה מגידול התינוק. הדרך הטובה ביותר להחליט מה לקנות היא פשוט לשאול את הזוג מה הם הכי צריכים וכך לקנות את המתנה המתאימה ביותר שיש.

מארז לידה - מתנה ליולדת

חפשו שימושיות למוצר ואיכות שתישמר לאורך זמן

אין ספק כי קניית מתנה ללידה יכולה להיות עסק יקר, אך חשוב לזכור כי לבחירת המתנה משמעות רבה, עצם המחשבה שעומדת מאחורי המתנה ועיקר שימושה, הם הפרטים החשובים שנדרש לשים לב אליהם. הימנעו מבחירת מתנות גדולות מידי ומסורבלות. בחירת מתנות פרקטיות וקטנות בצורה יחסית, ישמשו את האם היולדת בצורה טובה יותר ממתנות גדולות ויקרות שלא יעשו בהם שימוש. כמו כן, תחפשו מארזי שי מוכנים ליולדת או הנחות מיוחדות ובכך תוכלו להוזיל עליות בצורה משמעותית.

מתי לקנות את המתנה?

שבועות הריון חולפים ועוברים ומעלים את השאלה באיזה שלב לקנות את המתנה? אתם חייבים לדעת כי ישנם אנשים המאמינים כי בגלל עין הרע אסור לקנות את המתנות לפני הלידה. ולכן אל תעשו את הטעות ותקנו את המתנה בזמן הלא מתאים וודאו כי אתם קונים את המתנה רק כאשר הדבר אפשרי.

לפרטים נוספים ויצירת קשר לחצי כאן