השאלה איזה מתנה אפשר לקנות ליולדת מטרידה חברים, קרובים, בני משפחה וכמובן קולגות מהמשרד ומהעבודה. הסיבה לכך היא שלא תמיד ניתן לדעת מה לקנות מתנה ליולדת הטרייה וכמה כסף להשקיע בזה. חוץ מזה, רבים מחפשים בצורה שונה מתנה ליולדת . שובר מתנה ליולדת, האם זה מקובל ומה יש בשובר? בן לעומת מתנה ליולדת בת ויש כמובן משמעות לבחירה לשלוח מתנה ליולדת לבית החולים עוד לפני שהיא משתחררת.

אחד הפתרונות הטובים ביותר עבור מתנה ליולדת בת או בן יכול להיות שובר ייעודי. שובר מתנה ליולדת מצד אחד מביע הערכה, איחולי מזל טוב והתרגשות, אך מצד שני מעביר את האחריות לידיים של היולדת עצמה. יתרה על כך, את הסכום הנקוב על גבי שובר מתנה ליולדת אפשר לקבוע מראש ולפי שיקולים אישיים. בצורה כזו הופך השובר למתנה מושלמת ושימושית שתלווה את היולדת מבית החולים והלאה.שובר מתנה ליולדת

איך בוחרים מתנה ליולדת?

הבעיה היא שגם כאשר מחליטים לשלוח מתנה אישית ליולדת, מגלים שיש המון אפשרויות על הפרק. הטיפ הראשון בהקשר הזה הוא לנסות למצוא מתנה שימושית ליולדת שהיא תאהב באופן אישי. לכל יולדת כידוע יש העדפות אחרות, לכן אפשר לנסות לגשש מראש לגבי תחומי עניין, תחביבים שיש לה או תכניות לעתיד. על בסיס תשובות לשאלות הללו אפשר מה לקנות מתנה ליולדת הטרייה וכיצד להפוך את השובר לאטרקטיבי עבורה.

טיפ שני ולא פחות חשוב הוא להפוך את השובר למתנה אישית על ידי הדפסת שם היולדת והתינוק. בין אם מדובר במתנה ליולדת בן, מתנה ליולדת בת או מתנה ליולדת תאומים – אין תחליף למסר אישי. בעזרת מתנה ליולדת עם שם התינוק ניתן להגביר את רף ההתרגשות ולגרום ליולדת לחוש את הקרבה בינה לבין מוסר המתנה.

כמו כן, צריך לחשב איך מתכננים את העניין של שליחת מתנה ליולדת והאם למסור אותה באופן אישי. אפשרות אחת יכולה להיות העברת מתנה ליולדת לבית החולים באמצעות חברת שליחויות, בעוד אפשרות אחרת תהיה להגיע יחד עם המתנה ביד. גם כאן אין כלל אחד שמתאים לכולם והרבה תלוי בזמן הפנוי ובקרבה בין הצדדים המעורבים.

כך תדעו בכמה להטעין את שובר המתנה

יש הרבה דוגמאות לשוברים ליולדת שאותם ניתן לרכוש גם בתקציב יחסית נמוך. על קצה המזלג ניתן למשל להזכיר מתנה אישית ליולדת כגון בילוי בספא, מנוי לבריכה או מנוי למגזין שהיא אוהבת. לשם השוואה, שוברים יקרים יותר שאפשר לשלוח בתור מתנה ליולדת לבית החולים יהיו לחנויות בגדים, קוסמטיקה ואופנה ויש גם שוברים לבתי מלון וחופשות בארץ ובעולם.

בסופו של דבר, הסכום שעל השובר אמור לייצג את ערך המתנה עבור הצדדים המעורבים. אם לא בטוחים בכמה כסף להטעין אותו, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהתרשם מחוות הדעת שלהם.