אם בשנים עברו התלבטו נשים באשר למתנה המושלמת, הרי שנכון לעידן הנוכחי, הפכו ערכות היולדת למתנה מושלמת. ערכת היולדת מכילה בתוכה פריטים ואלמנטים רבים ומגוונים, אשר מתאימים ליולדת ומשלבים לא רק מוצרים פרקטיים ושימושיים, אלא גם חפצים משעשעים, לשם יצירת חוויה ייחודית ומיוחדת במינה. המיוחד בערכת מתנה ליולדת, היא היכולת לאסוף מספר פריטים יחד, ולהתאים מתנות גם להולדת בן וגם להולדת בת. את הערכה ניתן לארוז באריזה מקורית ומהודרת, אשר תקנה ליולדת אווירה נעימה ותאפשר לה להבין כי הושקעה בה מחשבה רבה סביב המתנה.

ערכת מנתה ליולדת

מהן המתנות שהיולדת אוהבת לקבל?

ישנם פריטים אשר כל יולדת אוהבת לקבל ואין זה משנה אם היא ילדה בת, בן, תאומים, או שלישיה. מעבר לפריטים אותם אוהבת כל יולדת לקבל, ישנם מוצרים שימושיים לתינוק אשר כל אישה צריכה לרכוש, כך שאם תכירו את המוצרים הללו, אתם יכולים להרכיב ערכה מושלמת. קחו בחשבון כי, ישנם לא מעט מוצרים, שזה בסדר לרכוש, גם אם יש אותם ליולדת, משום שהשימושיות בהם היא גבוהה. קבלו רשימה של מוצרים אותם אתם יכולים לרכוש ולשמח באמצעותם את היולדת.

חיתול בד טטרה

חיתול בד טטרה הוא מוצר אהוב, אותו כדאי לרכוש ליולדות ללא קשר לגילן, למספר הילדים שיש לה ולמין הילוד. בד טטרה הוא חיתול מחומרים טבעיים ובעידן הנוכחי יותר ויותר אימהות מעדיפות להשתמש בבד הטטרה שמיוצר מ 100% כותנה ומפחית פריחה בעור של הילוד.

מגבת פליטה לכתף

היולדת הטרייה מתמודדת עם לא מעט שינויים בחייה. אחת התופעות הפחות חביבות על כל יולדת, הן הפליטות על הכתף שמשאירות ריחות ותחושת רטיבות לא נעימה. מגבת פליטה לכתף, היא בהחלט מתנות ליולדת שימושית שתשמח את היולדת.

קרם ידיים

אז נכון, היולדת הטרייה הביאה לעולם צאצא, אך האם לא מגיעה גם לה משהו מיוחד? ערכה ליולדת בהחלט צריכה להכיל מתנה גם ליולדת, בין אם זו מתנה להולדת בת ואפילו לתאומים ולשלישייה, ועל כן קרם ידיים יכול להיות תוספת מעולה, כחלק בלתי נפרד מהערכה.

גרביים לילוד ו/או לאם

תוספת כמעט שגרתית ליולדת היא גרביים לתינוק, שהם לא רק מתנה משמחת ושימושית, אלא גם מתנה חמודה עד מאוד. חשוב לרכוש גרביים איכותיים, אשר נעימים לכף רגלו של הילד ולא יוצרים גירוי בעור הרגיש של הילוד. משום שבגילאים אלו מחליפים לתינוק בגדים בתדירות גבוהה, גרביים הם מתנה שלעולם לא תהיה מיותרת, גם אם האם קבלה מתנה זו בעבר.

אם אתם מתגוררים בעיר מרוחקת ולא מספיקים להגיע לבית החולים בו מאושפזת היולדת ואם אתם מתבקשים שלא להגיע לבית החולים משום שהיולדת זקוקה למנוחה, אתם בהחלט יכולים לשלוח לה את המתנה (בין אם זוהי ערכה ליולדת ובין אם זוהי מתנה אחרת). משלוח ליולדת מתבצע תוך מספר שעות.