מתנות שכל יולדת תרצה ותשמח לקבל

רוצים להפתיע ולחמם את ליבה של היולדת במתנה מיוחדת שהיא תשמח לקבל? זה הזמן לדעת הכול על מתנות לידה מומלצות במיוחד לכל יולדת.

ישנן מתנות שכל יולדת שמחה לקבל כגון: זרי פרחים ובונבוניירות וישנן מתנות שכל יולדת תרצה לקבל כגון מארזי פינוק וטיפוח ומוצרי טקסטיל איכותיים לרך הנולד. ברשימת המתנות שכל יולדת תרצה וגם תשמח לקבל תוכלו למצוא חבילות מתנה ליולדת המשלבות בתוכן היצע מרשים ואיכותי של מוצרי קוסמטיקה שונים המותאמים לעורה העדין והרגיש לאחר הלידה ו/או חבילת מתנה המשלבות בתוכן מוצרי טקסטיל איכותיים המיועדים לעטוף ולחמם את גופו העדין והרגיש של הרך הנולד.

מוצרי טקסטיל - כבשה לבנה עבדות יד

מתנות לידה – מה צריכות לכלול?

חבילות המתנה המיועדות ליולדת ולתינוק חייבות לכלול בתוכן מוצרי איכות בטיחותיים אשר נבדקו ואושרו על ידי משרד הבריאות ומכון התקנים. חבילות אלו כוללות בין היתר מוצרים כגון:

  • מוצרי קוסמטיקה לעור הפנים- סדרת מוצרי טיפוח המיוצרים מ-100% חומרים טבעיים
  • מוצרי קוסמטיקה לגוף –סדרת מוצרי טיפוח הכוללים מגוון קרמים לעור הגוף
  • שטיח פעילות מעוצב לתינוק
  • שקי שינה מחממים לתינוק
  • מוצרי טיפוח לתינוק כגון: קרם החלתה עשיר ושמן עיסוי

ועוד מגוון מוצרי טקסטיל מעוצבים המיועדים לתינוק.

מתנות מומלצות ללידה

מארזי המתנות המשלבים בתוכם מוצרי טקסטיל לתינוק/ת ו/או מוצרי טיפוח ליולדת מהווים מתנות לידה אופטימאליות ומיוחדות לכל יולדת. מתנות אלו יאפשרו גם לכם מעניקי המתנה לרגש ולחמם את ליבה את היולדת במתנה שימושית וחיונית לאחר הלידה.

איכות המוצרים ובטיחותם יאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם רוכשים את המתנה הנכונה עבור היולדת ולכן חשוב לבדוק את חומרי הגלם השונים מהם מיוצרות המתנות והאם הן נבדקו ואושרו לשימוש על ידי מכון התקנים ומשרד הבריאות.

אצלנו ב- HAPPYMOMS, ממתינות לכם חבילות מתנה מומלצות לכל יולדת ולכן מין יילוד. חבילות אלו משלבות בתוכן מוצרי איכות אשר אושרו לשימוש על ידי משרד הבריאות ומכון התקנים והן מגיעות בתוך סלי אחסון מעוצבים העטופים בסרט סאטן יוקרתי ולצידן כרטיס ברכה מעוצב.

אנו מזמינים גם אתכם לבקר בקטגוריית חבילות ליולדת באתר הבית שלנו ולהתרשם מהיצע חבילות המתנה המושקעות, המעוצבות והמיוחדות שלנו. במידה וגם אתם מתעקשים על זר פרחים ליולדת…אנו ממליצים לכם לצרף אותו לאחת מחבילות המתנה המיוחדת שלנו, כך או אחרת היולדת תעשה שימוש במוצרי המתנה זמן רב לאחר שזר הפרחים ינבול…כנסו והתרשמו מהיצע המתנות המיוחדות והמומלצות שלנו ליולדת.