מתנות שוות ביותר לתת ולקבל

בשנים האחרונות החל לצמוח ענף מתנות בתחום חדש ומרענן – מתנות ייחודיות ללידה. חיתולי כותנה, שמיכות לתינוק, כובעים, בגדים וצעצועים הם רק חלק קטן מהמתנות אותן מקבלים זוג הורים טריים. אז רגע לפני שאתם רצים לבקר את האמא הטרייה, תנו לנו להמליץ לכם על המתנות השוות ביותר לתת ולקבל.

מארז לידה - מתנה ליולדתמארז מתן

מארז זה מכיל מוצרים שימושיים ובטוחים לתינוק. מוצרי הטקסטיל נבחרו בקפידה כך שאיכות הבד והמגע הרך מובטחים וזאת על מנת שלתינוק יהיה נעים ורך ממש כמו בבטן אמו. בנוסף, חשוב לציין כי כל המוצרים נבדקו ואושרו על ידי מכון התקנים הישראלי. המארז מגיע עטוף בבד טול עדין ומקושט בסרט סאטן רך למגע ובצדו כרטיס ברכה.
מארז לידה לבן
המארז מכיל: סל אחסון מבד מעוצב וקומפקטי עם ידיות, חיתול טטרה ענק המיוצר מ-100% כותנה, מברשת ומסרק, סט סרוג של כובע ונעלי בית מ- 100% כותנה במידה 3-6 חודשים, סדין רך ומלטף העשוי מ- 100% כותנה ושמיכות לתינוק העשויות מ-100% פוליאסטר.

מארז פינוק משולב לפנים

מארז זה מכיל מוצרי קוסמטיקה טבעיים לחוויה מלטפת ומפנקת ליולדת. כל המוצרים מותאמים לעור העדין והרגיש של היולדת, נבדקו ואושרו על ידי משרד הבריאות ולא נוסו על בעלי חיים. המארז מגיע עטוף בבד טול נעים למגע ומקושט בסרט סאטן כשבצדו כרטיס ברכה מעוצב.
המארז מכיל: קרם לסימני מתיחה, מסכת הזנה לשיער בריא יותר, קרם גוף בניחוח לבנדר וחמאת שיאה, בושם בניחוח פטשולי וקרם פילינג מפנק לפנים. מארז מסוג זה יבטיח פינוק והנאה מרבית ליולדת הטרייה.

האריה בוגי

אופציה נוספת למתנה, ומעט שונה מהאחרות, היא מתנת בובה. הבובה סרוגה בעבודת יד ועשויה מחוטי כותנה נעימים ורכים למגע. בנוסף, הבובה קלה מאוד ומתאימה למידותיו הקטנטנות של התינוק. חשוב לציין כי הבובה נבדקה ואושרה על ידי מכון התקנים הישראלי כך שאין מה לחשוש מחלקים מתפרקים מסוכנים ו/או חומרים רעילים.
דובי ייחודי ובצע מיוחד לתינוק

מארז לילך

מארז מסוג זה מתאים להולדת תינוקת. כל המוצרים בתוכו נבדקו ואושרו על ידי מכון התקנים הישראלי כך שהם שימושיים ובטיחותיים ביותר לתינוק. המארז ססגוני, עדין במראהו ושימושי מאוד לרך הנולד. בנוסף, הוא מגיע עטוף בבד טול רך ונעים למגע העטוף בסרט סאטן וכרטיס ברכה.
מארז לילך
המארז מכיל: סל אחסון מבד רך עם ידיות, חיתול טטרה ענק העשוי מ- 100% כותנה, מברשת ומסרק תואמים, סט סרוג של כובע ונעלי בית העשויים מ- 100% כותנה המתאים לגילאי 3-6 חודשים, סדין מפנק העשוי מ- 100% כותנה ושמיכות לתינוק העשויות מ- 100% פוליאסטר.

מתנה ליולדת בתקופת החגים

תקופת החגים מסמלת התחלות חדשות, ומה מרגש יותר מלידה בתקופה זו?!

בחגים זיכרונות הילדות הכי חזקים, בעיקר בשל קבלת מתנות לחגים הארוזים בשלל צבעים, שוקולדים איכותיים ושלל מארזים אהובים ומרגשים. לכן עיצבנו מארזי מתנות מיוחדים באווירת חג, מארזי מתנות לחגים, מתנות לראש השנה, מתנות לפסח, מתנות לחנוכה ועוד.

במארזי המתנות ללידה בחגים מבית HAPPY MOMS הושקעה מחשבה רבה, מארזים המכילים שלל מוצרים שיעזרו ליולדת ולתינוק להתחיל את דרכן המשותפת יחד.

בין מארזי הלידה תוכלו למצאו בובות רכות ובטיחותיות לתינוק, מוצרי קוסמטיקה מחומרים טבעיים בלבד ומוצרי טקסטיל מרהיבים שנבחרו בקפידה לפינוק מושלם ולעור עדין ורגיש.

לסיכום,

נראה שבשנים האחרונות חבילות השי עם מוצרים קטנים ומפנקים הן לתינוק והן ליולדת  החליפו את הפרחים המסורתיים וחבילות השוקולדים המשמינות. המבחר היום, בשונה מבעבר, גדול יותר ולכן הבחירה נעשית יותר ויותר קשה. חבילות שי מפנקות מכילות מגוון מוצרים אשר יעניקו ביטחון והנאה מרבים הן לתינוק והן ליולדת.