מתנה ליולדת בהתאמה אישית

מחפשים אחר מתנות ללידה? רוצים להעניק ליולדת את המתנה המושלמת? זה הזמן להכיר את קולקציית המתנות ללידה של חברת HAPPY MOMS המתמחה בעיצוב ושיווק מתנות ליולדת.

כל לידה מהווה את אחד מאותם רגעים מופלאים של הטבע האנושי, ולכן הענקת מתנה ליולדת מחייבת אתכם להשקיע מחשבה ויצירתיות בכל הנוגע לבחירת סוג ואופי המתנה אותה תרצו להעניק ליולדת. חברת HAPPY MOMS העוסקת ומתמחה בעיצוב ושיווק של מתנות אישיות לנשים, מעמידה לרשותכם קולקציית מתנות ללידה המשלבת בתוכה מגוון רחב של מוצרים ליולדת ולרך הנולד.

מתנה ליולדת

מתנות ללידה בהתאמה אישית

מתנות הלידה של חברת HAPPY MOMS כוללות היצע מגוון ואיכותי של מוצרי טקסטיל, מוצרי טיפוח ואביזרים שונים לתינוק. מתנות אלו מגיעות במארזים מעוצבים והן מהוות מתנות אישיות לכל יולדת. את המתנות ניתן לרכוש ישירות מאתר האינטרנט של חברת HAPPY MOMS וליהנות גם משירות משלוחים עד לבית היולדת או עד המרכז הרפואי בו היא נמצאת לאחר הלידה.

כל סוגי המתנות ליולדת במקום אחד

קולקציית המתנות של HAPPY MOMS ליולדת, כוללת בתוכה מגוון עשיר ואיכותי של מתנות אישיות גם ליולדת וגם לרך הנולד, כאשר כל אחת מהמתנות מיוצרת מחומרים טבעיים והיפו-אלרגניים המותאמים לעורו הרך של הרך הנולד או לעורה של היולדת.

בקולקציית המתנות תוכלו למצוא בין היתר: מארזי מתנה ליולדת, מוצרי טקסטיל לתינוקות, פריטי אקססוריז לעיצוב חדרי תינוקות וילדים, מארזי טיפוח ופינוק לגוף ועוד. מתנות אלו מתאפיינות בין היתר בעיצוב מפתיע בדגש על שילובי צבעים ואיכויות גבוהות של חומרי גלם. כמו כן, המתנות מגיעות ליולדת בתוך מארזים צבעוניים ומעוצבים.

מוצרי טקסטיל לתינוקות בעבודת יד

מוצריה האיכותיים של חברת HAPPY MOMS כוללים גם מוצרי טקסטיל המיוצרים בעבודת יד. מוצרים אלו נרקמים ונסגרים בעבודת יד מוקפדת והם מתאפיינים בעיצוב מדליק ומקורי. מוצרי הטקסטיל השונים יכולים להתאים גם למטרות מתנה לברית או בריתה.

לכל מתנה אישית ליולדת של חברת HAPPY MOMS ניתן להוסיף זרי פרחים או זרים לראש התינוק/ת, כאשר חלק ממארזי המתנות המוצעים לכם משלבים בתוכם פריטים שונים היכולים להתאים גם ליולדת וגם לרך הנולד.

משלוחים מהירים עד למרכזים הרפואיים בכל רחבי הארץ

על מנת להעצים את המתנה האישית אותה בחרתם ליולדת, חברת HAPPY MOMS מעמידה לרשותכם שירות משלוחים הפועל בכל רחבי הארץ ומגיע לכל מרכז רפואי ובית חולים בו פועלת מחלקת יולדות. ברשימת בתי החולים אליהם מתקיימים משלוחים מטעמה של חברת HAPPY MOMS תוכלו למצוא את בית חולים רמב”ם בחיה, בית חולים לניאדו בנתניה, בית חולים וולפסון בחולון, בית החולים בילינסון בפתח תקווה, בית החולים קפלן ברחובות, בית החולים סורוקה בבאר שבע, בית החולים יוספטל באילת ובתי חולים נוספים ברחבי הארץ.

זה הזמן להכיר את קולקציית המתנות המיוחדת של חברת HAPPY MOMS  ולהבטיח לעצמכם את המתנה המושלמת ליולדת.