מנורה לחדר ילדים

מה חשוב לדעת על יצירת מקורות תאורה מלאכותית בחדרי ילדי ומהם גופי התאורה המומלצים ביותר לחדרי ילדים? על כך ועוד בשורות שלפניכם.

kitty light site - מנורה לחדר ילדים

חדר תינוקות או חדר ילדים חייב לכלול בתוכו מקורות תאורה מלאכותיים לצד מקורות תאורה טבעיים. בכל הנוגע למקורות התאורה הטבעיים, אנו ממליצים לכם למקם את חדר התינוקות בחלל בעל חלון גדול ( חלון מסורג לצרכי בטיחות). לצרכי יצירת מקורות תאורה מלאכותיים בחלל החדר אנו ממליצים לכם להקפיד על כך שכל פינות החדר יהיו מוארות באופן שווה.

ברוב המקרים, מומלץ למקם גוף תאורה מרכזי בתקרת החדר ולהפקיד על כך שגוף תאורה זה יאפשר פיזור נכון ושווה של האור המלאכותי לכל חלקי החדר. בנוסף, מומלץ לרכוש גופי תאורה לחדרי ילדים לפינות החדר, בין אם מדובר בגוף תאורה המוצב ליד מיטת התינוק ובין אם מדובר בגוף תאורה המוצב על גבי שולחן הכתיבה בחדרי ילדים בגילאים מתקדמים יותר.

תאורה מלאכותית לחדרי ילדים – מה חשוב לדעת?

בניגוד לדעה הרווחת בקרב הורים רבים, לא מומלץ להותיר מקורות תאורה מלאכותית לאורך כל שעות הלילה. את האור המלאכותי המגיע מגופי התאורה הצידיים למיטה, מומלץ לכבות בשעת כיבוי האורות המונהגת בביתכם ולהרגיל את תינוקכם או ילדיכם להירדם ללא מקור תאורה מופעל. בנוסף, חשוב לרכוש מנורה לחדר ילדים העומדת בכל דרישות התקן של מכון התקנים הישראלי.

את גוף התאורה בחלל המרכזי של חדרי ילדים חשוב להתקין באמצעות איש מקצוע או חשמלאי מוסמך וזאת על מנת להבטיח לעצמכם גוף תאורה תקני המותקן בצורה הבטיחותית ביותר. את גופי התאורה הצידיים (אלו המוצבים על גבי הרצפה או על גבי שידות האחסון בחלל החדר), מומלץ לרכוש עם מנגנון כיבוי והדלקה ידני המשלב בתוכו מנגנון עמעום לשליטה על חוזק האור הרצוי לכם. כמו כן, ניתן לרכוש גופי תאורה לחדרי תינוקות או ילדים הפועלים באמצעות סוללות. בגופי תאורה אלו חשוב לוודא את שגוף התאורה כולל סגר בטיחותי.

HAPPY MOMS- גופי תאורה מדליקים ומעוצבים לחדרי תינוקות וילדים

אצלנו ב-HAPPY MOMS, מתנות לידה מעוצבות, תוכלו למצוא מגוון רחב של גופי תאורה מדליקים ומקוריים לחדרי תינוקות וילדים. מוצרי התאורה המשווקים על ידינו כוללים גופי תאורה בגדלים שונים המותאמים לסגנונות שונים של עיצוב חדרי ילדים ותינוקות. גופי התאורה שלנו מתאפיינים בין היתר בעיצוב ייחודי ומדליק במיוחד ובמנגנוני בטיחות שונים גם בגופי התאורה הפועלים באמצעות סוללות וגם בגופי התאורה הפועלים באמצעות חיבורים לשקעי חשמל.

ראה גם: מנורה לחדר ואקססוריז | מוצרי קוסמטיקה טבעיים