מחפש מתנה ליולדת? תן לנו לעזור

הלידה מתקרבת בצעדי ענק וזה הזמן לחפש את המתנה האולטימטיבית לבת המשפחה האהובה. הזדמנות להגיד תודה ולהעביר את המסר שהיא חשובה בדמות פריט שהיא תאהב במיוחד. קיימות אופציות רבות ומסוגננות, כשאפשר לבחור את המוצר המבוקש לפי הסגנון של כל אחת, הקרבה שלכם אליה וניתן גם להוסיף הקדשה מיוחדת. מתלבטים מה לבחור? יש לנו כמה הצעות למתנות לידה מנצחות.

מתנה ליולדת בת עם מארז מיטל

הכל מתחיל באווירה

מתנת לידה יכולה להיות מתנה שמיועדת לעיצוב הבית ולשדרוגו, כך שהמתנה תהיה גם אסתטית וגם שימושית. ניתן למשל, לרכוש פריט דקורטיבי כמו בקבוקי זכוכית שמתאימים לחלב או למים, ספל קפה מקרמיקה עליה ניתן להדפיס תמונה או ברכה בעיצוב הנבחר, מפיץ ריח אשר ירקח את הניחוח המבושם המועדף בחלל הרחצה.

שעוני קיר מסוגננים אף הם תורמים למראה של סביבת המגורים וכך גם מנורות שולחניות שמפיצות אור נעים ונושאות הקדשה ייחודית או תמונה מחופשה משפחתית. נרות מהווים מתנה אהובה, מקרינים רומנטיקה, מפיצים ניחוח נעים ותמיד אפשר לקשט עמם את הבית או לשמור לאירועי מיוחדים. יש גם פתרונות אחסון מעוצבים כמו קופסאות יפות שיכולות להוות אלטרנטיבה למתנה במיוחד לאישה שאוהבת לשמור על סדר וארגון. כמובן שמוצרי קוסמטיקה איכותיים הם תמיד בחירה מנצחת.

מארז מתנה לאמא עם פינוק משולב לפנים

מתנה ליולדת בטאץ’ אישי

ואגב, התאמה אישית למקבלת – אפשר בהחלט להתאים מתנה ליולדת לפי הצרכים האישיים שלה – למשל, למי שמבלה הרבה במשרד החיצוני או הביתי ניתן להעניק מעמד דקורטיבי של דפי ממו או פנקס מעוצב ולזאת שמבלה הרבה בדרכים – מראה מסוגננת. מצד אחד, פריט עיצובי ומצד שני, פריט בו הושקעה מחשבה וטביעת חותם של מי שהביא את המתנה או האופי של מי שמקבל אותה. ברגע שתבחרו תמונה מעניינת להדפסה מחוויה ייחודית תוכלו להפוך כל מוצר למתנה פרסונאלית.

מתנה מקורית לתינוק שנולד

תכשיטים – כאופציה למתנה ליולדת

התכשיט הוא הפרטנר הנאמן של כל אישה וכל אחת אוהבת לקבל תכשיטים ולחדש עמם את המראה. מומלץ להשקיע בתכשיטים איכותיים מכסף, סטרלינג או זהב או עם אבני חן מקוריות, קריסטלים, בצבעוניות עכשווית או בעיצובים קלאסיים כך שיצלחו גם את מבחן הזמן. החליטו אם להעניק לה תכשיט אחד כמו עגילים, שעוני נשים, שרשרת או צמיד או סט שלם של תכשיטים ליצירת טוטאלוק בסגנון המבוקש.

חשבו על תכשיטים, במיוחד תליונים מרשימים עם אלמנטים אהובים כמו לב, כוכב, פרח וכדומה או תכשיט בעיצוב אומנותי ייחודי. שימו לב שלקראת החגים יש הרבה מאוד מבצעים אטרקטיביים על תכשיטים ואריזות מתנה. בכל מקרה, אל תשכחו פתק החלפה למקרה שהיא בעצמה תרצה לבחור את התכשיט הנחשק.

לא רק המתנה – גם החוויה חשובה

אפשרות נוספת לשדרג היא לצרף למתנה הפיזית גם חוויה בלתי נשכחת. למשל, שובר מתנה לסרט VIP  או עיסוי לפי בחירה בהיכל ספא מושקע. אפשר לחשוב על דרך בה תחגגו עם כל המשפחה את הלידה ותחלקו במהלך הטיול או הסעודה את המתנות יחד עם השוברים או להזמין את כל המשפחה לחגוג את הלידה בסגנון אחר – לדוגמא, לתת לכל אחד מזכרת יפה כמו מחזיק מפתחות הנושא צילום משפחתי מאחד האירועים או מגבת פנים או ידיים עם רקמה מיוחדת ומשפט מרגש.

היופי במתנה ליולדת הוא המחשבה המושקעת בבחירת המתנה וכן בהגשתה. מצאו את התזמון האולטימטיבי להגשת המתנה, צרפו ברכה ייחודית ומארז ססגוני. חכו בסבלנות לחיוך המופתע של מי שמקבלת אותה. האושר הזה בהחלט שווה את המאמץ.