מה להביא ליולדת הטרייה?

היש דבר יותר משמח מאשר לידה? כל הורה יגיד לכם כי הרגע המאושר בחייו היה כאשר נולד לו הילד או הילדה וכי אז הוא היה שרוי בעננים. אין ספק כי הלידה היא אירוע בעל משמעות אדירה אשר הופך את חיינו ומעניק להם טעם שלא ידענו שקיים. אין זה משנה בכלל אם מדובר על הילד הראשון או השלישי כל לידה היא מיוחדת ובעלת משמעות אדירה ואנו צריכים להוקיר אותה. כמובן שאם אנחנו קרובי משפחה של ההורים הטריים או אפילו חברים טובים אנחנו נרצה להשתתף בחגיגה ולקנות להם מתנה אשר תעיד על ההתרגשות שלנו ועל ההשתתפות שלנו בשמחה. אין כמו מתנה ליולדת, יפה בכדי להביע שמחה ובכדי להראות לבני הזוג שזה עתה ילדו כי אנו מאושרים ומתרגשים בשבילם וכי הם חשובים לנו וכך גם הילד או הילדה שזה עתה נולדו.

מתנות לתינוקות עם דובונים צבעוניים

האם לקנות מתנה לאם, לילוד או לאב?

אך עליכם לזכור כי בשביל האם לידה היא לא תמיד דבר פשוט, בין אם מדובר על לידה טבעית או ניתוח קיסרי הרי שבשניהם האם סובלת וזקוקה לזמן התאוששות. לידה יכולה להיות טראומה לגוף ורק אישה שחוותה לידה יכולה להבין עד כמה מדובר בדבר סבוך וכואב. על כן נראה כי קודם כל כאשר אנחנו מביאים מתנה אנחנו צריכים לבחור מתנה לאם וזאת עקב הדבר הקשה שעברה זה עתה. כמובן שאם אנחנו מביאים מתנה לאם אנחנו יכולים להביא גם מתנה לאב הטרי אך בכך אין חובה וזה יכול להיות בהחלט בחירה שלנו. מה שתמיד ניתן לעשות הוא לשאול את האם או האב מה הם צריכים לתינוק החדש וכך לבחור להם מתנה יפהפייה שתתאים לצרכיהם וכמובן לקנות מתנה שתתאים לתינוק החדש.

חופשת לידה – המתנה האמתית של האם?

עלינו לזכור כי כמעט כל האימהות לוקחות חופשת לידה לאחר הלידה, חלקן לוקחות שישה שבועות חופשת לידה וחלקן לוקחות חצי שנה של חופשת לידה ואף יותר ומסתדרות ללא תשלום ממקום העבודה שלהן. אך עולה השאלה האם חופשת הלידה היא חופש באמת או שמא מדובר בעבודה לכל דבר? אז נכון הנשים שילדו נמצאות בבית אם התינוק, אך עליכם לזכור כי הטיפול בתינוק דורש משאבים עצומים ולמעשה אין לך זמן לחיים הפרטיים שלכם כתוצאה מהטיפול בתינוק. על כן לא ניתן להתייחס אל חופשת הלידה כחופשה ובני הזוג של היולדות צריכים לזכור זאת.

מדוע המדינה לא מאריכה את חופשת הלידה?

חופשת הלידה היא קריטית בשביל התינוק וגם בשביל האם ועל כן נראה כי על המדינה מוטלת החובה להאריך את חופשת הלידה בתשלום לאימהות שילדו ולאפשר להן לצאת לחופשה ארוכה יותר. אם המדינה רוצה להיטיב עם אזרחיה הרי שזה אחד הצעדים הראשונים שעליה לנקוט ואת זאת אנחנו צריכים לזכור.

ראה גם: מתנה ליולדת בן