מה לא קונים ליולדת

מחפשים אחר המתנה המושלמת ליולדת? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע אודות כל סוגי המתנות שהיולדת לא תרצה לקבל מכן וזאת לצד המלצות מעשיות לשאלה: אין בוחרים מתנה ליולדת?

לידה היא ללא ספק רגע משמח ומאושר בחייה של כל אישה ואישה ועל מנת להפוך את השמחה לכפולה ומכופלת נדרשת מכם (מכרי היולדת או בני משפחתה) להשקיע מחשבה יתרה בכל הנוגע לסוג המתנה אותה תרכשו בעבורה לכבוד הלידה.

אז מה לא מומלץ לרכוש ליולדת?

מה לא קונים ליולדת…בראש ובראשונה הימנעו מכל אותן מתנות בנאליות ושגרתיות ליולדת, לרבות, בגדים, בגדים לתינוק במידה 0-3, מתנות שאי אפשר להחליף, ספרים, ספרים חסרי טאקט, ובושם.

אז מה כן קונים ליולדת?

על מנת לשמח את היולדת במתנה מקורית לכבוד הלידה, אנו ממליצים לכם לרכוש מתנות מקוריות ושימושיות היכולות לשמש את תינוקה הרך. מתנות אלו כוללות בין היתר מוצרי טקסטיל לתינוק כגון: שקי שינה מחממים ומעוצבים לתינוק, שמיכות פעילות נעימות למגע לתינוק, סט של גרבי תינוקות וכובע מחמם לתינוק, סדינים מעוצבים למיטת תינוק וכדומה. כמו כן, מומלץ לרכוש מתנות שהן למעשה מוצרי אקססוריז ופריטי דקורציה לחדרי תינוקות כגון: מנורת לילה מעוצבת, סלי אחסון בגדלים שונים להצבת מוצרי תינוקות כגון: טיטולים, מגבונים, כלי רחצה לתינוק, משחת החלתה וכדומה.

מארז לידה ליולדת

מוצרים נוספים אותם מומלץ לרכוש ליולדת הן מוצרי קוסמטיקה המותאמים לעורה העדין והרגיש של היולדת לאחר הלידה.

מה חשוב לדעת על מתנות ליולדת?

כל מתנה אותה אתם בוחרים לרכוש ליולדת חייבת לעמוד בדרישות התקן של מכון התקנים ובמיוחד ומדובר במתנות שימושיות לתינוק/ת הנולד/ת. במידה ובחרתם במוצרי קוסמטיקה ליולדת הקפידו לרכוש מוצרים אשר נבדקו ואושרו על ידי משרד הבריאות.

אנחנו ב-HAPPY MOMS, מתנות לידה מעוצבות, חשבנו עבורכם מה קונים מתנות לאישה שילדה וריכזנו עבורכם מגוון רחב של מתנות לידה מעוצבות לאם ותינוקה. מתנות אלו כוללות בין היתר: מוצרי טקסטיל איכותיים העומדים בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי לצד פריטי אקססוריז מרשימים במיוחד לחדרי תינוקות ומוצרי טיפוח וקוסמטיקה ליולדת. כל מוצרי המתנות המשווקים על ידינו ניתנים לרכישה מקוונת באתר זה, כאשר השירות המוצע על ידינו מאפשר לכם ליהנות גם משירות משלוחי מתנות לכל מחלקות היולדות בכל רחבי הארץ. כל מוצרי המתנות שלנו מתאפיינים בעיצוב מקורי וייחודי והם מיועדים גם ליולדת בת וגם ליולדת בן.

ראה גם: מתנה ליולדת בת