למה קשה להחליט על מתנה?

רכישת מתנה הינה אתגר לא פשוט המחייב את רוכש המתנה להתאים את אופי וסוג המתנה לאופיו של מקבל המתנה ולסיבה המרכזית בגינה מוענקת המתנה. אתגר זה הופך למאתר הרבה יותר כאשר מדובר ברכישת מתנה לאישה לאחר לידה וזאת לנוכח הימצאותו של נושא הרגש בכל הנוגע להענקת מתנות לנשים אחר לידה.

אם היינו נדרשים לרכוש מתנה לאבא לאחר לידה, קרוב לוודאי שהיינו בוחרים לרכוש עבורו פטישון, מקדחה או כל כלי עבודה אחר היכול לשרת אותו בביצוע עבודות בית שונות המיועדות למין החזק. אך מכיוון שרכישת מתנות לאחר לידה מיועדות בעיקר לבנות המין היפה, המשימה הופכת למורכבת ומאגרת יותר וזאת מכיוון שהמתנה צריכה להיות מתחשבת מצד אחד במצבה הגופני והנפשי של היולדת ומצד שני היא צריכה להיות בעלת ערך מוסף לחוויה הנשית אותה חוותה האישה במהלך הלידה. בנוסף לזה, תוסיפו את עניין האופי השונה והטעם השונה של כל אישה ואישה והרי לפניכם אחת ההחלטות המאתגרות ביותר בתחום רכישת המתנות…

כיצד מומלץ לבחור מתנה לאישה לאחר לידה?

על מנת לפשט בעבורכם את המשימה המורכבת והמאתגרת הנלווית לפעולת רכישת מתנה ליולדת, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה לבחור בכל סוגי המתנות המיועדות לאישה לאחר לידה, לרבות, חבילות שי ליולדת המשלבות בתוכן מגוון רחב של מוצרי איכות לתינוק ולאם, חבילות טיפוח המשלבות בתוכן מוצרים טבעיים המותאמים לעורה הרגיש של היולדת, מתנות אישיות לרך הנולד בהתאם למינו, בן, בת, תאומים (כגון: מוצרי טקסטיל איכותיים לתינוק/ת, שמיכת פעילות המותאמת לגיל הרך וכדומה). מתנות אלו מהוות פתרון אופטימלי לסוגיית המתנה המותאמת והנחוצה ביותר ליולדת.

מארז לידה - מתנה ליולדת

חבילות שי ליולדת – מהן כוללות?

חבילות שי ליולדת חייבות לכלול בתוכן מגוון רחב של מוצרי איכות המיוצרים מחומרים טבעיים המותאמים לעורה הרגיש של היולדת ולעורו הרך והעדין של הרך הנולד/ת. חבילות אלו יכולות לכלול בתוכן מוצרים כגון: תכשירי קוסמטיקה אורגניים המיועדים לטיפוח עור הפנים והגוף לאחר לידה (מוצרים אלו חייבים להיבדק ולהיות מאושרים על ידי משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי ויש לשים לב לכך בעת רכישת המתנה), מוצרי טקסטיל מעוצבים ואיכותיים המיועדים לרך הנולד/ת, לרבות, שקי שינה מחממים לפעוטות, סט גרביים וכובע המיוצר מצמר איכותי לתינוק/ת ועוד מגוון רחב של מוצרי טקסטיל איכותיים אשר נבדקו ואושרו על ידי מכון התקנים הישראלי.

מארז לידה לבן

חבילות השי ליולדת משווקות כיום באמצעות אתרי אינטרנט מקוונים באמצעותם גם תוכלו לרכוש את חבילת השי המועדפת עליכם גם לבחור את סוג המארז (המהווה אף הוא חלק מהמתנה מכיוון שהוא עתיד להיות בשימוש לצרכי אחסון מוצרי תינוקות כגון: טיטולים, משחת החתלה וכו’) וגם ליהנות משירות משלוחים המתקיים לכל מחלקות היולדות ברחבי הארץ, דבר המאפשר לכם להעניק את המתנה המיוחדת מטעמכם גם ליולדות הממוקמת במרחק גאוגרפי גדול מכן ולכן לא תוכלו לבקרה במהלך ימי שהותה במחלקת היולדות.

ראה גם: מארז לידה ליולדת | מתנה ליולדת בת