חשיבותם של מוצרים בטוחים לתינוקות

התינוקות שלנו הם הדבר הכי יקר לכל הורה, ברגע שהם מגיחים לעולם אנחנו מיד חסים עליהם ועוטפים אותם בהרבה חום, מוטרדים מכל בכי קטן ומעניקים להם כל מה שניתן. אנחנו חושבים תמיד על המזון הכי בריא עבורם, שלא יהיה להם קר מידי או חם מידי, ואפילו המיטה שלהם מוגנת מכל צדיה.

גם אם כל זה עולה לנו לא מעט כסף, אנחנו תמיד נדאג להביא להם את הדבר הכי טוב כדי שלא יחסר להם דבר. אך לא תמיד נלקח בחשבון את עניין התקן בכל מה שקשור לצעצועים ואקססוריז לחדרי ילדים שמיועדים להנאה, פינוק וטיפול בהם. מסתבר שלא לכל מוצר יש תקן לתינוקות ולא תמיד חושבים על זה, כי אולי נדמה לנו שזה ברור מאליו שכל מוצר שמיועד לתינוק הוא באופן טבעי בטיחותי, אך לא כך הדבר.

מכון התקנים למוצרי תינוקות

דובי ייוחדי ובצע מיוחד לתינוקכל מה שנוגע למוצרים עבור תינוקות מבחינת מכון התקנים הוא למעשה מחולק לשני סוגים של מוצרים כמו: בקבוקים, מוצצים, חיתולים, משחה וסוגי צעצועים ועוד. כמו כן, יש את המוצרים היותר גדולים כמו כיסא בטיחותי, שידה להחתלה, מיטות ועוד. למרבית המוצרים יש תקנים כשהם מתייחסים לבטיחות של מי שמשתמש ולא רק לאיכות של המוצר עצמו. התקנים מתייחסים בעיקר למה קורה במצב שבו המוצר נשבר וכמה זה עשוי לסכן את התינוק.

מה יכול לסכן?

גם כשאנחנו קונים מתנה ליולדת או מתנה לחדר הילדים חשוב שהמוצרים יעמדו בתקנים ויהיו עמידים בזמן השימוש בהם, כמו לדוג’ מנשא שיהיה בעל רצועות בטיחותיות ושהישיבה של התינוק תהיה בטיחותית ולא רפויה אחרת היא עלולה לחבל בגופו. כמו כן צעצוע שאין בו חוטים שיכולים להיתפס בגופו של הילד ולהיקשר עליו, שהבדים של המוצרים לא יהיו דליקים, או מתפוררים, שלא יתלוו לצעצועים חרוזים קטנים או כל מיני חפצים זעירים שיכולים להגיע לפה או ליד התינוק. שהבדים יהיה ידידותיים ונושמים ושכל מוצר שנמרח על גופו של התינוק יהיה מותאם לעורו הרגיש ועוד.

מוצרים מהימנים לתינוק של – Happy moms

אם אתם מחפשים מתנה מיוחדת ללידה, מתנה לאימא, או אולי מתנה לברית רצוי לשים דגש שהיא תירכש מחברה שעומדת בתקנים הנדרשים. מתנות בטיחותית יכולות להיות בהחלט גם מתנות מעוצבות לתינוקות ולהגיע במגוון מארזים לברית או לבריתה. להלן מוצרים ומתנות מעוצבות באתר “הפי מאמס” שעברו את הבדיקות הנדרשות והם מוצרים בטיחותיים, מתנות ואקססוריז שיעניקו לכם רעיונות לעיצוב חדרי ילדים, כמו מגוון של שטיחי פעילות לתינוק ושטיחים לחדרי ילדים שמיוצרים מבדים נעימים שמעניקים תמיכה במקרה של נפילה. מוצרי קוסמטיקה טבעיים לעור של התינוק שמונעים פריחות ומיועדים במיוחד לעור הרגיש של התינוק וגם של האם. בובות טקסטיל רכות ונעימות ובטיחותיות, מוצרי חשמל כמו תאורת לד בצורות חיות, שק שינה רך ונעים שעוטף את התינוק, שמיכות, מגבות ומגוון שלם של מארזים שמיועדים לבן ולבת שבתוכן ניתן למצוא מדגם מכל המוצרים של החברה שכולם בטיחותיים ועומדים בתקנים ומהווים גם מתנת לידה מקורית.

ראה גם: אקססוריז לחדרי הילדים | מתנה ליולדת בת | מתנה לאמא