מרבית המתנות הניתנות ליולדת הטרייה מוענקות לה מבני המשפחה והחברים. כנראה שאת המתנה המשמעותית ביותר שהיא תקבל, היא תקבל דווקא ממך: בן זוגה. גברים רבים רואים לאורך תשעת חודשי הריון את האישה היקרה להם נושאת ברחמה את העובר, ובאותה הנשימה גם רואים בה כגיבורת על של ממש. אם גם אתה רוצה לפנק את בת הזוג שלך במתנת לידה, אלו המתנות שתוכל לרכוש לה:

המתנה הקלאסית: מארזי הלידה

מארזי הלידה מיועדים בעיקר לרך הנולד, אך הם ללא ספק מתנה שניתן להעניק ליולדת הטרייה. למרות שכל הפריטים במארז מכוונים לתינוק וכוללים בין היתר כובע, נעליים, סדין ומסרק, עדיין מדובר על מתנה נפלאה המשקפת את אהבתך אליה. המון אמהות טריות מעידות על כך שעבורן המתנות המרגשות ביותר, אלו הן המתנות המיועדת לתינוק בעצמו. כאב הטרי של המשפחה, תוכל אתה להעניק את המתנה הראשונה, ובאמצעותה לרגש את אהובתך עצם המחשבה עליה.

מארז לידה - מתנות לידה מעוצבות

מארז טיפוח המוקדש כולו לאהובתך

אין כל ספק כי תשעת חודשי הריון הם חודשים לא קלים. לצד ההריוניות המעידות על תקופה קלה יחסית, גם ישנן ההריוניות שמעידות על בחילות ותחושה פיסית לא נוחה. כך או כך, נשים בהריון מקריבות לא מעט, וחשוב בהחלט לשקף בפניהן הערכה רבה. כבן הזוג של היולדת הטרייה, תוכל להעניק לה מארז פינוק של מוצרי קוסמטיקה טבעיים נבחרים. כדאי מאד לפני בחירת המארז שתוודא מהו הריח החביב עליה, ועליו תבסס את כל הפריטים. המוצרים השונים הנמצאים במארז כוללים קרם גוף, קרם ידיים, שמני גוף, קרם יום ולילה ועוד. לאחר הריון, יותר ויותר נשים רוצות להקפיד על שגרת טיפוח, כך שזוהי מתנה נפלאה!

מוצרי קוסמטיקה טבעיים כמתנה ליולדת

מתנה נוצצת במיוחד – תכשיט כמתנת לידה

אולי הפעם האחרונה שרכשת לה טבעות אירוסין הייתה בהצעת הנישואין, אך הגיע הזמן לפנק אותה בתכשיט נוסף. חנות התכשיטים היא מקום ראוי בהחלט להגיע אליו עם החלטתך להעניק לה מתנת לידה. האפשרויות הפופולריות העומדות לרשותך כוללות צמידים, עגילים, שרשראות וטבעות, כאשר כל תכשיט נבחר יכול להיות משובץ ביהלומים בגדלים שונים, צבעים שונים וחיתוכים שונים. במידה ואתה אכן בוחר להעניק לה טבעת עם יהלום, כדאי לבחור בטבעת שהיא קצת צנועה יותר מטבעת האירוסין – זאת על מנת לשמר את מעמדה כטבעת המיוחדת ביותר שיש לה.

הדגש במתנת הלידה: תשומת הלב

היולדת הטרייה מצפה במיוחד לדבר אחד: תשומת לב. לכן, עם כל מתנה שלא תבחר עבורה, יהיה כדאי גם לצרף לה ברכה. המילים שיוצאות מלבך ומגיעות אל לבה, בונות גשר אינטימי ונעים ביניכם – ההורים הטריים. על בסיס התקציב העומד לרשותך, בחר לה את המתנה שתשמח אותה, תרגש אותה ותהפוך אותה לא רק לאם טרייה גאה, אלא גם לאישה נאהבת.