טיפים לבחירה נכונה של מתנה ליולדת

מתנה ליולדת עם מנורה , שטיח ונחש מדליקיםלידת תינוק הוא אחד האירועים המשמעותיים עבור כל אישה וגם עבור חבריה ובני משפחתה אשר מתרגשים עבורה עם לידת הבן או הבת. מכיוון שכל אירוע הוא הזדמנות נהדרת לרכוש מתנה ולשמח את המקבל, חבריה של היולדת ובני משפחתה יתייצבו במהרה לרכוש עבורה מתנה ליולדת שתמתיק עבורה את חווית הלידה. את המתנות ניתן להביא כבר בביקור בחדר הלידה, הרי וודאי שלא נבוא בידיים ריקות, או לאחר מכן בעת הביקור בביתה. כמו כן, ניתן גם לשלוח ליולדת מתנה עם שליח במידה ואין אפשרות לבקרה, כך שהיא וודאי תשמח לקבל את המתנה.

הדילמה המרכזית בעת רכישת מתנה ליולדת היא ברורה, ובעיקר אם מדובר על מתנה ללידה ראשונה. מצד אחד אנו רוצים לרכוש מתנה ליולדת עבור התינוק הקטן שהגיח לאוויר העולם, ומצד שני אנו רוצים לפנק את היולדת במתנה אישית עבורה, ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא לרכוש מארזי לידה מעוצבים המכילים מגוון רב של מוצרים שיכולים להיות גם פריטים שונים עבור התינוק וגם עבור היולדת. טוב זהו כמובן רק רעיון יצירתי, אבל תוכלו לבצע בחירה משלכם ולרכשו עבורה מגוון רב של מתנות המוצעות בחנויות או באתרי אינטרנט שונים.

משלוח מתנה ליולדת

פעמים רבות לא ניתן לבקר את היולדת מכל סיבה, ולכן תוכלו לשלוח עבורה מתנה על ידי חברות המציעות משלוח ליולדת עם שליח עד בית החולים. לרוב, חברות אלה יחזיקו באתר אינטרנט מרשים ובו מגוון רב של מארזים מלאים בכל טוב הניתנים לשליחה מידית ליולדת עד למיטתה בבית החולים. תוכלו לבחור מראש את התקציב הרצוי בעת רכישת המתנה, כמו גם לבחור דברים ספציפיים שנראים לכם שימושים וכאלה שהיא בטוח תצטרך או תאהב לקבל.

רעיונות למתנה ליולדת

תוכלו למצוא מגוון מארזים המעוצבים בקפידה על פי צבע מן התינוק. כחול כמובן לבן וורוד לבת. בתוך המארזים יש מגוון מוצרים שימושיים שיכולים להיות מארז עם שמיכה רכה ומפנקת, מוצצים או בקבוקים בצבעים שונים, מארז של בגדי גוף לתינוק, מארז עם בגדי תינוק הכולל מכנס, חולצה, גרביים, סיכה לקישוט המיטה או העגלה ועוד מיני רבים.

שטיח חמים ומפנק – שטיח הוא אחד המוצרים החיוניים עבור התינוק, הוא יוכל לשמש אותו בגיל גדול יותר כדי לשבת עליו ולשחל ואפילו ליצור אווירה חמימה בחדר. ישנם סוגים שונים של שטיחים, חלקם נועדו כדי לחמם את האווירה בחדר וחלקם שטיחים אליהם מחוברים משחקים ואפילו עם דפנות גבוהים מעט שנראים ממש כמו שמיכה כדי להגן על גופו של התינוק בעת הזחילה והישיבה.

בנוסף ניתן לשלב שוקולדים נהדרים לאישה לאחר לידה, ולכן תוכלו לרכוש זרים מתוקים עם שוקולדים משובחים ואף להוסיף אותם למארזים המכילים אקססוריז שונים עבור התינוק, כך שתוכלו לרכוש גם לאם וגם לתינוק.

ראה גם: מוצרי קוסמטיקה ליולדת | מתנה לאמא