איך להכין את הבית לבואו של בייבי חדש?

הורים רבים הנמצאים בשלבי הריון מתקדמים נמצאים בדילמות רבות לקראת בואו של התינוק החדש לחיק המשפחה, וניתן להבין אותם. אז איך מכינים את חדר התינוק מבחינה עיצובית? איך מתכוננים נפשית לבואו? ומה קורה אם יש עוד ילדים בבית? איך מכינים גם אותם? הכל בכתבה הבאה.

בואו של תינוק חדש לבית היא התרגשות גדולה המלווה בפרפרים בבטן, ממש עוד דייר חדש שנכנס להתגורר בבית ועלינו לדאוג מבעוד מועד לצרכיו. ישנם כאלה שיעדיפו שלא לרכוש ריהוט ומוצרים שונים לתינוק כל עוד הוא לא הגיח לאוויר העלום, מין אמונה טפלה שכזאת, וחלקם יעדיפו לאבזר היטב את חדרו עוד טרם הלידה כדי להכין את הבית לבואו.

נתחיל בחדר השינה של התינוק, שזהו החדר המרכזי שעלינו לתת עליו את הדעת

שילוב אקססוריז בחדר הילדים בצבעים מיוחדיםהורים רבים יעדיפו לשמור על התינוק קרוב אליהם בחדר השינה, וחלקם יעדיפו להקצות עבורו מבעוד מועד חדר מאובזר משלו ומכשיר ביבי סיטר שנועד לשמוע מחדרים שונים בבית אם הוא בוכה. אז לא משנה מה החלטתם, מומלץ שמיטת התינוק תעמוד ליד קירות פנימיים ולא בסמוך לקירות חיצוניים, שהרי קיר חיצוני מושפע מהטמפרטורה בחוץ. כמו כן, רצוי להציב את המיטה במרחק של כמה סנטימטרים ספורים מהקיר.

להכין את הילדים הנוספים בבית

אם יש לכם ילדים נוספים בבית כדאי מבעוד מועד להכינם לבואו של התינוק ולשתף אותם בחוויה החדשה. תוכלו כמובן להיעזר בהם בעת עיצוב חדרו של התינוק ואפילו להתייעץ איתם מה לקנות כדי שירגישו חלק מהעשייה, ממש שותפים מלאים לבואו של התינוק החדש. אם מדובר בילדים ממש קטנים, תוכלו לבקש מהם שיציירו ציור לתינוק או יעזרו בארגון החדר.

לנצל את מתנות הלידה

חשוב לציין כי אורחים רבים שיכולים להיות חברים או בני משפחה וודאי לא יגיעו בידיים ריקות לחדרה של היולדת לאחר הלידה, ולרוב ירכשו מגוון מסוגים שונים של אקססוריז לחדרי ילדים, שאלה מתנות לידה מעוצבות משלבות אקססוריז ופריטים מיוחדים עבור התינוק, כמו – שמיכות לתינוק, בגדים, בובות, משחקים ומארזים שונים המלאים בכל טוב. ולכן לפני שקונים דברים מיוחדים, כדאי להמתין, ייתכן כי חברים ובני משפחה ירכשו אותם מבעוד מועד.

רכישת אקססוריז לחדרי ילדים

מלבד הפריטים החיוניים בחדר התינוק שהם מיטב, שידת החתלה, תאורה ומוצרי טקסטיל, כדאי להוסיף אקססוריז לחדרי ילדים שיכולים להיות מאוד שימושיים בעת הטיפול בתינוק או מגוון פרטי נוי שיעשירו את חלל החדר ויקנו לו מראה מעניין ורך. תוכלו למצוא מגוון מוצרים לעיצוב החדר המתאימים לבן או לבת שיכולים להיות שטיח מעוצב, משחקים מיוחדים לתלייה על המיטה, וילון מיוחד, מדבקות קיר, קופסאות אחסון מעוצבות בטוב טעם, קרמים מיוחדים לתינוק, שמיכות רכות והרשימה עוד ארוכה.

ראה גם: אקססוריז לחדרי הילדים